marți

today i'm new,maine poate iar the old me...

Suntem condusi din toate partile fara sa ne dam seama.subconstientul lucreaza pe la spatele nostru ca un impostor,facandu-ne sa actionam prosteste cateodata.azi ,la aceasta ora ma las condusa de o melodie futurista care ma face sa ma simt atat de noua si mi-a venit o pofta sa ma tund si sa ma vopsesc.pt o femeie aceste schimbari mici de look,aduc schimbari mari pe plan psihic.ma complac atat de des in zilele astea trase la indigo si incerc sa ma gandesc ce sa fac ca sa inlatur aceasta stare. ''fa in fiecare zi ceva nou'' - imi zice o voce interioara.ce sa fac nou?sa cos?sa gatesc rata cu portocale?sã ce?asta e intrebarea.ca sa fac ceva nou ar trebui sa schimb casa,orasul,prietenii,pana si parintii,e prea complicat.a,da,si sa-mi deschida cineva va rog un cont in banca de cel putin 10.000 de verzi. mi-am schimbat stilul,(daca am vreunul),ma incanta griul combinat cu roz pal.griul ca cel din viata de zi cu zi,rozul ca cel la care visez,rozul trandafirilor,rozul bomboanelor fondante,rozul inghetatei,rozul cerului la apus,combinat cu portocaliu si putin lila...pfff...scriu numai porcarii,poate pt ca sunt asa,asa...GOALA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu