sâmbătă

ganduri de copil' nebun..


ma aflu intr-un moment fast al vietii mele plin de:.. tandrete si agresivitate,
intr-o continuua vulnerabilitate, fragilitate, ne'nplinita, nemultumita,
intr-un preludiu nencetat, intr-o relatie cu cuvintele,
intr-o fictiune plină de realitate,
cu o scarba, nemultumire,
placere de tot ce mi se ofera in gramaj, in rate,
sunt intr-un cerc vicios in care am adunat un intreg din care iubesc tot!
lumea este atat de departe de mine ..acum tu, acum eu, acum noi..
e colosal, si uimitor .cum fiecare dintre noi ne nastem personaj principal
si cum tot ce ne'nconjoara e confuz la inceput.. si cum viata se scurge in fiecare moment
mai repede, mai incet, mai aproape de locul perfect..! si citesti si te miri cum tot ce scriu ti se pare kkt,
si totusi treci mai departe dar nu de tot
..auzi incet cuvinte mici care-ti arata ca existi. sti sa comunici?
cum o faci?: prin priviri, atingeri, vorbe, tacere.. de cate ori incerci sa te faci auzit?
..si totusi ma crezi nebuna!ciudat si eu ma cred asa. Intr-o lume in care atatia oameni stau unu langa altul, fiecare cu ratia de trairi, fiecare cu jumatatea sa,
fiecare cu berea sa, tigara sa.. Cat de mare este pamantul
şi cat de mici eu, tu, noi
..cat de ne'nsemnati si cat de importanti!
si totusi ce stiu eu, eu sunt doar un copil nebun!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu