duminică

e timpul sa-mi fac ordine în hartii
n-am mai facut de multa vreme asta

ar trebui sa îmi pun sandalele
sa trec salutand cunoscuti
sa aleg colturi în care încep strazile
s-ar tarâ în urma mea toate perdelele si toate rasetele
si toate lacrimile încuiate dincolo de ele
compresele si ceaiurile fotoliile de gradina albumele de familie si lampile lor
declinate

ar trebui sa zambesc discret

ar trebui sa înfasor tot ce m-a durut
sa le adun bine pe langa mine ca pe-o haina prea larga
fiecare rasarit spalacit sau cetos
fiecare urlet de prea mult bine
de fiecare data cand vorbeam
ceva
era strans în pumn tare la spate
mai aprindeam o tigare
si mi se umfla sufletul ca o toba

pareri curioase falfaie peste turle
muzica înghitita
se topeste încet în nodul gatului
ar trebui sa ma întorc acasa

daca as sti unde e asta

2 comentarii: