duminică

Ne mintim folosind adevaruri minore, dar care nu au influentat niciodata decizii, si drumuri. Astazi sunt o mincinoasa si ma bucur ca vad asta. Nu ma scuz pe mine, nu ma acuz ca nu simt, ca nu vreau, ca am o telecomanda a creierului meu ce resusciteaza muschiul emotional la maxim. Il sugruma si il supune non culorii... cand o sa arunc telecomanda in lacul asta tulbure o sa stiu ca traiesc din nou. Dar astazi aleg sa fiu doar o mincinoasa, nu un erou al propriilor frici. Astazi sunt doar o mincinoasa, nu si o lasa. Maine pot sa fiu o domnisoara, si sa pastram formalitatile unei injuraturi ale propriei minciuni. Nu ma judeca pentru ce sunt astazi, cand in alte zile nu sunt cum am fost acum. Nu plange pentru ce-ti spun astazi, daca nu iti spun asta in fiecare zi. Nu ma crede maine, daca ieri ti-am spus adevarul, si asteapta un pic, daca ieri ti-am spus sa pleci. Nu ma amuza cand vreau sa fiu trista, nu ma minti cand vreau sa fim sinceri, nu te astepta sa nu te mint niciodata, cand ma presezi sa vorbesc, si sa inghit tacerea cu un pumn mari de semne de intrebare. Ma simt exclusa, nevoia mea de a tace nu conteaza.Minciuna mea e o pedeapsa, dar astazi, sunt tot o mincinoasa. Nu vreau sa fiu egoista. Pentru ca nu vreau sa ma minta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu